Witamy na naszej stronie :)

Aktualności

24 września 2020 08:20 | Aktualności

DEKLARACJA DOSTEPNOŚCI

Deklaracja dostępności Przedszkole Publiczne nr 2                   

  w Kamieniu Pomorskim

Przedszkole Publiczne nr 2 w Kamieniu Pomorskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 04 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych
i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Przedszkole Publiczne nr 2 w Kamieniu Pomorskim.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Treści niedostępne

  • Brak sformułowanych napisów dla niesłyszących w odniesieniu do filmu promującego szkołę.
  • Znaleźć można linki prowadzące do dokumentów do pobrania, które nie zawierają informacji o ich formacie oraz rozmiarze.
  • Zdarzają się przypadki akronimów i skrótów, które nie muszą być zrozumiałe dla wszystkich.
  • Zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Metoda przygotowania oświadczenia

  • Deklarację sporządzono na podstawie przeprowadzonej w podmiocie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pani Agnieszka Mikołajczyk-Ciślak. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer 0-91-38-21-120 lub mailowo ma adres pp2kamien@wp.pl Tą samą drogą można składać Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Skargi rozpatruje dyrektor.

  • pp2kamien@wp.pl
  • Strona szkoły  http://pp2kamien.superszkolna.pl
  • Telefon: 913821120
  • Regon 810974270

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

 

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
  • Informacje na temat procedury

 

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia
z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  • Do budynku przedszkola  prowadzi 1 wejścia.
  • Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.
  • Przedszkole stanowi budynek parterowy. Budynek  jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
  • W budynku  znajduje się korytarz.
  • Budynek  posiada  toalety  dostosowanych na potrzeby osób niepełnosprawnych.
  • Sekretariat znajduje się na parterze budynku.
  • Przedszkole  posiada  plac zabaw.
  • W przedszkolu nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

 

 

Przeczytano: 1367 razy. Wydrukuj|Do góry